Lemken breidt het After Sales Support-pakket uit
Alle klanten en dealers van Lemken hebben sinds afgelopen jaar al constant online toegang tot alle productinformatie. Het informatieportal Leonis bevat bovendien een exclusieve dealertoegang tot reserveonderdelenlijsten, werktuiggegevens, trainingsdocumenten en actueel nieuws. Nieuw zijn nu een offline reserveonderdelencatalogus en een updatestick om de after-sales support te voltooien.
Met de drie bouwstenen Leonis, LemkenDoc en updatestick geeft Lemken zijn samenwerkingspartners een krachtig pakket waarmee een snelle, doelmatige en vakkundige reparatie mogelijk is en dat de landbouwer een hoge beschikbaarheid van zijn werktuigen garandeert. Het Lemken After Sales Support-pakket is wereldwijd beschikbaar.
De nieuwe LemkenDoc reserveonderdelencatalogus maakt een continue en actuele toegang tot de originele reserveonderdelencatalogi mogelijk. Onafhankelijk van locatie of tijd kunnen reserveonderdelen direct in het veld, in de werkplaats of op kantoor worden geïdentificeerd en later via internet worden besteld. Een geïntegreerde zoekopdracht naar reserveonderdelen op serienummer en een individuele aantekeningenfunctie ronden het aanbod af. Daarmee zijn verdere navragen niet meer nodig en worden verkeerde bestellingen vermeden.
Daarnaast stelt Lemken een updatestick beschikbaar voor zijn samenwerkingspartners. Daarmee kan de onderhoudsmonteur snel en eenvoudig een software-update uitvoeren van werktuigen en terminals. De updatestick maakt regelmatig verbinding met de Lemken softwarepool, zodat hij altijd de meest actuele versie bevat. Natuurlijk kan de monteur ook teruggrijpen op oudere versies en met een back-up- en herstelfunctie het apparaat resetten naar de oorspronkelijke instellingen.
Meer info: http://www.lemken.com
Lemken noviteiten inactie in Hongaarse Bükfürdö
Bron: Lemken