
Mechan Groep zoekt Service Manager

Als Service Manager ben je verantwoordelijk voor de optimalisatie van afdeling Service & Garantie. Daartoe behoren taken als integrale bedrijfsvoering, strategie/ beleid tot uitvoering brengen. De afdeling service bestaat uit een technische helpdesk en een garantieafdeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor alle technische trainingen voor de dealerorganisatie.
Bovendien ben jij de spil tussen de diverse buitenlandse leveranciers (AGCO), de dealerorganisatie én de interne afdelingen zoals o.a. verkoop en werkplaats. Je legt verantwoording af aan de Director Parts & Service en je geeft leiding aan Technical Product Specialisten en Garantiemedewerkers. Je bent gewend om besluiten te nemen, taakgericht leiderschap te tonen en uitstekende communicatie met alle marktpartijen te bezigen.
Meer informatie:https://www.mechangroep.nl/werken-bij-mechan/service-manager/
Meer info: https://www.mechangroep.nl/werken-bij-mechan/service-manager/
Bron: MechanGroep