Service optimalisatie bij LEMKEN
Service optimalisatie bij LEMKEN
Nieuwe regionaal Service Manager voor West- en Zuid-Europa
Om een nog betere en vlekkeloze service aan zijn klanten te kunnen bieden, implementeert LEMKEN op dit moment onder het motto "Fit for Future" een vernieuwde servicestrategie.
In eerste instantie gaat het hierbij om de structuur zelf: de afdelingen voor reserveonderdelen en productservice zijn samengebracht in één nieuwe afdeling After Sales, die onderdeel uitmaakt van de afdeling sales binnen de organisatie. Op die manier kunnen sneller beslissingen worden genomen, kan knowhow meer gericht worden overgedragen en kunnen nieuwe serviceproducten sneller op de markt worden gebracht.
Bovendien zijn nieuwe functies in het leven geroepen. Naast Mathias Scheiper, de leidinggevende van After Sales, bekleedt Philip van Benthum vanaf nu de functie van Regional Service Manager voor West- en Zuid-Europa en daarmee een sleutelpositie voor betere processen. Hij is de directe aanspreekpartner voor alle technische en organisatorische vragen en bespoedigt de besluitvormingsprocessen en de communicatie met de verantwoordelijke functies in de centrale in Alpen, ook bij garantie- en coulance-kwesties. Tegelijkertijd fungeert hij als aanspreekpartner voor de plaatselijke technici inzake alle vragen die betrekking hebben op de machines. Bij bezoeken ter plaatse voert hij de LEMKEN Service Standards in en onderhoudt hij de rechtstreekse contacten met de distributiepartners en eindklanten.
Na een geslaagde opleiding tot landbouwmachine- en bouwmachinemonteur en een aansluitende praktijkopleiding kon hij vanaf 2012 uitgebreid ervaring opdoen als technisch manager in een internationale setting (investeringsgoederen) met de coördinatie van service en op het gebied van technische ondersteuning.
Meer info: http://www.lemken.com
VariTransanit 8 lemken fendt vario718
Bron: Lemken