
STEYR biedt haar klanten vanaf heden nog meer service.

Uw vertrouwenspartner: STEYR SERVICE.
STEYR wil niet alleen de beste tractoren bouwen, maar ook de beste service bieden nu meer dan ooit. Door intensieve investeringen in het aftersales-bereik willen we, met producten zoals de STEYR service-van of de nieuwe STEYR PROTECT servicepakketten, een directe invulling geven aan de merkbelofte van STEYR betrouwbaarheid.
Het merk STEYR staat voor absolute betrouwbaarheid. Wij werken voortdurend aan de verdere ontwikkeling van onze tractoren, om aan de steeds hogere vereisten van onze klanten te kunnen voldoen. Tegelijkertijd willen wij onze klanten natuurlijk ook de beste service bieden. Daarom hebben wij intensief in onze aftersales-divisie geïnvesteerd. aldus John Mollaghan, Service Support Director EMEA voor STEYR.
Het STEYR serviceteam zorgt er onder voor dat in geval van schade reparaties direct ter plaatse worden uitgevoerd via de STEYR servicewagen en dat vervangingsonderdelen binnen 24 uur worden aangeleverd. Bovendien biedt STEYR service in samenwerking met CNH Industrial Capital individuele financieringsoplossingen en met STEYR PROTECT ook drie all-inclusive pakketten: STEYR PROTECT Gold omvat een onderhoudscontract, een garantieverlenging en een telematica-pakket, STEYR PROTECT Silver een onderhoudscontract en een garantieverlenging en STEYR PROTECT Bronze een onderhoudscontract.
Om dit nieuwe service-aanbod een gezicht te geven, werd met STEYR service een onafhankelijk karakter gecreëerd. STEYR Service wendt zich, in de persoon van een slimme technicus, als betrouwbare partner direct tot de STEYR-klanten. Zo worden de productvoordelen en -prestaties via meerdere mediakanalen op sympathieke en geloofwaardige wijze uitgedragen.
We zijn er trots op om ook voor wat de service aangaat een directe invulling te kunnen geven aan onze markt-claim Uw vertrouwenspartner", aldus Marie Mouton, EMEA Brand Communications Manager voor STEYR.
Meer info: http://www.steyr-traktoren.com
Bron: STEYR