
New Holland lanceert de nieuwe website: efficiëntie wordt een ervaring

New Holland lanceert de nieuwe website: efficiëntie wordt een ervaring
- Voldoet aan de behoefte van klanten om gemakkelijk en snel toegang te krijgen tot productinformatie
- Gemakkelijke en snelle navigatie met doeltreffende 'on-click' strategie, die zichtbaarheid geeft aan aanbiedingen en bedrijfs-, dealer- of klantenservicecontacten.
- Verschillende paden die naar productinformatie voeren op serie en product of op segment
- Dankzij het cross-device principe wordt op ieder scherm dezelfde, excellente browser-ervaring geboden of men nu een smartphone, tablet of PC gebruikt
Vandaag lanceert New Holland haar volledig opnieuw ontworpen website, die bezoekers verzekert van intuïtieve en snelle navigatie en ze snel en op efficiënte wijze toegang geeft tot gedetailleerde informatie over het merk en de aangeboden producten en diensten. De nieuwe website wordt vandaag gelanceerd in de Benelux.
Er is veel veranderd sinds we in 2008 onze oude website lanceerden, aldus Carlo Lambro, algemeen directeur van New Holland Agriculture. Het web design is veranderd en onze klanten gebruiken internet op een heel andere manier dan vroeger. Ze maken steeds meer gebruik van internet om informatie op te zoeken en ze doen dit steeds vaker met mobiele apparaten. Het was belangrijk om daar bij het ontwerp van de website rekening mee te houden."
Voldoet aan de behoefte van klanten om gemakkelijk en snel toegang te krijgen tot productinformatie
Het concept van de nieuwe website is gebaseerd op onderzoek dat New Holland onder klanten en dealers heeft gedaan en voldoet aan de verwachtingen die men heeft van een site van een machinefabrikant: een sterke statement van het merk met functionaliteit en inhoud op de allereerste plaats.
De voornaamste wensen die gedurende het onderzoek onder klanten en dealers naar voren kwamen, betroffen de snelheid en het gemak waarmee men toegang krijgt tot de volledige productinformatie alsook een gebruiksvriendelijk presentatie van deze informatie. Aan deze wensen werd voldaan door gebruik te maken van verschillende ontwerpelementen.
Het nieuwe ontwerp geeft op één pagina toegang tot de volledige productinformatie
De productpagina's op de website zijn zo ontworpen, dat de klant alle informatie op één pagina krijgt. De informatie is gemakkelijk toegankelijk mede dankzij de grote hoeveelheid video's, foto's en informatief materiaal, voor elke machine beschikbaar. Het nieuwe ontwerp maakt het ook mogelijk de functionaliteiten, die met HTML5 mogelijk zijn, ten volle te benutten. De menus, bijvoorbeeld, volgen de bezoekers bij het navigeren op de site, zodat ze onmiddellijk het gewenste onderwerp vinden en geen tijd verliezen met op en neer scrollen.
Gemakkelijke en snelle navigatie met doeltreffende 'on-click' strategie, die zichtbaarheid geeft aan aanbiedingen en bedrijfs-, dealer- of klantenservicecontacten.
Het nieuwe ontwerp heeft een doeltreffende 'on-click'-strategie die de navigatie uiterst efficiënt maakt, omdat alles altijd zichtbaar is, waar de bezoeker zich ook op de website bevindt. Het is dus mogelijk om van de ene sectie naar de andere te gaan zonder dat men terug moet klikken naar de vorige pagina.
Duidelijke en rechtstreekse calls-to-action zijn te allen tijde zichtbaar, zodat het de bezoeker zeer gemakkelijk wordt gemaakt om contact op te nemen met het New Holland-team, de dealer of de klantenservice-afdeling. De calls-to-action omvatten aanbiedingen die voor een bepaalde markt gelden, zodat de klanten geen voordelen missen.
Verschillende wegen die naar productinformatie leiden op serie en product of op sector
De website biedt verschillende wegen naar de gewenste productinformatie: een gebruiksvriendelijke product-selector filtert de producten op serie en product; daarnaast kan de gebruiker ook zoeken naar de producten die het best geschikt zijn voor een bepaalde sector , bijvoorbeeld akkerbouw of veeteelt.
Dankzij het cross-device principe wordt op ieder scherm dezelfde, excellente browser-ervaring geboden of men nu een smartphone, tablet of PC gebruikt
Vandaag de dag schakelen klanten voortdurend van het ene apparaat naar het andere over; het nieuwe ontwerp van de website verzekert dezelfde, excellente browser-ervaring op verschillende schermen, of men nu een smartphone, tablet of PC gebruikt.
Meer info: http://www.newholland.com
Bron: New Holland